Browse by UserID

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | H
Number of items: 4.

A

Anisa, Siti Iva and Halida, Hilda ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0859-9321 (2023) The effects of brand image and product quality on consumer decision making of “Erigo” product on Forscook (Forum Scooter Kediri) in south region. Presented at The Conference of Psychology and Flourishing Humanity (PFH 2022), 30 Nov 2022, Malang, Indonesia.

H

Rifa Hidayah, Hilda Halida, dan Aghniacakti Ainindita (2023) Gambaran griefing pada perempuan yang ditinggal meninggal suami di Kabupaten Ende, Nusa Tenggara Timur (sertifikat hak cipta). 000545933.

Hidayah, Rifa ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5764-9669, Halida, Hilda ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0859-9321 and Aghniacakti, Ainindita (2023) Gambaran proses berduka (griefing) pada perempuan yang ditinggal meninggal oleh suami pada masyarakat Kab. Ende, Nusa Tenggara Timur. Research Report. Psikis Lampung, Psikis Lampung. (Submitted)

Hidayah, Rifa ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5764-9669, Halida, Hilda ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0859-9321 and Aghniacakti, Ainindita (2023) Gambaran proses berduka (griefing) pada perempuan yang ditinggal meninggal oleh suami pada masyarakat Kab. Ende, Nusa Tenggara Timur. Research Report. Universitas Islam Negeri Maulana Malik Ibrahim Malang, Malang. (Unpublished)

This list was generated on Sat Dec 21 05:28:13 2024 WIB.