Potensi model kolaborasi dan kompetisi untuk meningkatkan kemampuan membaca teks Arab bagi generasi Z

Sa`diyah, Halimatus (2024) Potensi model kolaborasi dan kompetisi untuk meningkatkan kemampuan membaca teks Arab bagi generasi Z. In: Aplikasi pembelajaran dan metode belajar bahasa di era digital. Akademia Pustaka, Tulungagung. ISBN 9786231570536 UNSPECIFIED : UNSPECIFIED.

[img] Text
18553.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract

Membaca teks Arab bagi generasi Z dapat ditingkatkan dengan mengkombinasi penggunaan model pembelajaran kolaborasi dan kompetisi dengan berbantu teknologi.

Item Type: Book Section
Keywords: Kolaborasi; kompetisi; membaca teks arab; generasi Z
Subjects: 13 EDUCATION > 1301 Education Systems > 130103 Higher Education
20 LANGUAGE, COMMUNICATION AND CULTURE > 2001 Communication and Media Studies > 200102 Communication Technology and Digital Media Studies
20 LANGUAGE, COMMUNICATION AND CULTURE > 2004 Linguistics > 200401 Applied Linguistics and Educational Linguistics
Divisions: Faculty of Psychology > Department of Psychology
Depositing User: Halimatus Sa`diyah
Date Deposited: 26 Apr 2024 11:15

Downloads

Downloads per month over past year

Origin of downloads

Actions (login required)

View Item View Item