Asnawi, Nur and Fanani, Muhammad Asnan (2017) Pemasaran syariah: teori, filosofi & isu-isu kontemporer. RajaGrafindo Persada, Depok. ISBN 978-602-425-153-6 UNSPECIFIED : UNSPECIFIED.
|
Text
7.PS.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (17MB) | Preview |
Abstract
Pemasaran islami merupakan bagian dari sistem ekonomi Islam,memiliki fitur khusus dalam struktur praktik pemasaran Islam yang selalu dilengkapi dengan etika. Kepatuhan terhadap etika akan mengangkat standar perilaku pemasaran dan konsumen secara seimbang dan saling menguntungkan sehingga tercipta kerangka nilai yang bermanfaat bagi perusahaan, mampu membangun harmoni dan kerja sama antara pemasar dan target pasar.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | 14 ECONOMICS > 1402 Applied Economics > 140204 Economics of Education 15 COMMERCE, MANAGEMENT, TOURISM AND SERVICES > 1505 Marketing > 150503 Marketing Management (incl. Strategy and Customer Relations) 15 COMMERCE, MANAGEMENT, TOURISM AND SERVICES > 1505 Marketing > 150506 Marketing Theory |
Divisions: | Faculty of Economics > Department of Management |
Depositing User: | Muhammad Iqbal Arrikza |
Date Deposited: | 16 Nov 2017 17:25 |
Downloads
Downloads per month over past year
Origin of downloads
Actions (login required)
View Item |